Tango - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van lindabot - WaarBenJij.nu Tango - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van lindabot - WaarBenJij.nu

Tango

Door: Linda

06 November 2008 | Argentinië, Buenos Aires

De tango-avond was geweldig (Monique, dit gaan we zeker nog een keer doen als je hier bent)! De avond begon met een wijnproeverij, dus dat was een mooie manier om de andere gelukkigen te leren kennen. Live muziekje op de achtergrond en reisverhalen uitwisselen... ik had mijn tango-partner meteen gevonden. De tango-school was een geweldig oud pand in San Telmo en in een uurtje of twee kregen we wat van de basics uitgelegd. Ha ha, je leert nog niet eens hoe je voorkomt dat je tegen de anderen opbotst, dus dat was een lekker rommeltje.

Aangezien het uitgaansleven hier pas heel laat op gang komt, gingen we om een uur of twaalf eerst maar een pizzaatje eten met nog meer wijn, voordat we de Tango-zaal in mochten. Maar om een uur of 1 was het dan echt zo ver. Wat ontzettend gaaf om de professionals bezig te zien, maar ook oude mannetjes die hun moves maken met telkens een andere jonge dame. Ja, het kunnen dansen van de tango heeft zijn voordelen. En dan een live-band erbij... helemaal super. Na alle alcohol waren de herinnnering aan de les helaas al verdwenen, dus onze moves op de dansvloer stelden helemaal niets voor. Het was voornamelijk je best doen om de andere 178 dansers te ontwijken. Maar toch, we hebben het op zijn minst geprobeerd. Foto volgt..

Morgen een dagtripje naar Urugay. Lekker even naar het strand en je hebt meteen weer een stempel in je paspoort. Het is hier overigens dik boven de 30 graden, dus een dagje strand is heel erg welkom.

Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Kus,

Linda

• 07 November 2008 - 08:59

Romy:

haha zie het al voor mij. Jij op de dansvloer ;-)

• 07 November 2008 - 11:44

Lonneke:

Lin, ik ben zo jaloers!!! Hier een beetje koukleumen en jij lekker in de hitte en alle cultuur!
    Maar mijn Paraguay avontuur is ook bijna geboekt! Die rugzak ik straks een echte slettebak ;-)
    Kus kus, have fun en wees voorzichtig!!!

• 07 November 2008 - 13:27

Marie Louise:

Je bent lekker op dreef Lin. En je bent pas 5 dagen on the road (dat belooft wat....). Chapeau!

• 10 November 2008 - 10:27

Sandra:

Hij is wel een beetje te oud voor je he ;-)
    Dikke kus!