Buenos Aires City Center - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van lindabot - WaarBenJij.nu Buenos Aires City Center - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van lindabot - WaarBenJij.nu

Buenos Aires City Center

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Nog een mazzeltje: ik heb zo maar een upgrade gekregen van mijn kamer. Ik heb nu een 2-persoonskamer en dat is wel zo lekker, want ik moet wel heel erg wennen aan de enorme drukte en hitte waar ik in terecht ben gekomen.

Mijn hotel ligt op 100 meter van de allerbreedste straat ter wereld: minstens 14 banen bomvol toeterende auto's. En dan natuurlijk oversteken met je neus in de lucht alsof ze het eens moeten wagen om je aan te rijden :-)

In het centrum van Buenos Aires heb je nog heel veel prachtige oude gebouwen, maar door alle enorme billboards en neon-uithangborden zie je ze bijna niet meer. Het is echt gekkenhuis hier.

Gisteren heb ik mijn oud-collega Jan ontmoet en hij heeft me de wijk Palermo laten zien. Ja, dat is het betere werk. Zo veel groen en zoveel parken. De papagaaitjes vliegen je om de oren. Dit wordt nu mijn doel: een hostel vinden in Palermo. Maar zo gemakkelijk is dat nog niet, de hostels zitten helemaal vol. Morgen ga ik de wijk San Telmo verkennen en kijken of ik daar in de tussentijd in een hostel terecht kan. Het is de oorspronkelijke Tango-wijk, dus ik ben heel benieuwd. Vanavond krijg ik mijn eerste tango-les, dus we zullen zien of de tango-koorts mij ook te pakken krijgt.

Tot gauw weer.

Liefs,

Linda

  • 06 November 2008 - 08:25

    Eline:

    Wouw dat klinkt idd echt als choas... een straat met 14 banen... maar Palermo klinkt beter! Wat leuk dat je een oud collega hebt ontmoet! Succes met het vinden van een hostel en met je tango les uiteraard :) komt er nog een salsa lesje achteraan ;)
    Genietze! Xx

  • 06 November 2008 - 09:32

    Romy:

    Volgens mij heb je wel een beetje je draai gevonden? Ik zie je zo al voor me hoe je oversteekt haha. Zet je nog wel foto's op de site zodat we nog jaloerser worden ;-)
    X

  • 06 November 2008 - 12:33

    As:

    He Lin,

    ga maar lekker relaxen daar!!! Heeeeeerlijk. Ik geniet mee vanuit het grijze NL.
    lfs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

On my way home

08 Januari 2009

Het einde in zicht, zucht.

04 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!

29 December 2008

Deel 3 van mijn reis

25 December 2008

Feliz navidad

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8876

Voorgaande reizen:

02 November 2008 - 15 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: