Hola, het begin van het grote avontuur - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van lindabot - WaarBenJij.nu Hola, het begin van het grote avontuur - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van lindabot - WaarBenJij.nu

Hola, het begin van het grote avontuur

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg

03 November 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Ha ha, ik ben net 10 minuten in Argentinie en ik ben al 160 euro kwijt aan een pin die niet werkte. Dat is een lekker begin.

Het echte begin van mijn avontuur was eigenlijk al op Schiphol, waar ik heel erg fijn uitgezwaaid ben. Met tranen in mijn ogen liep ik over Schiphol. Heerlijk.

Op de vlucht naar Miami zat ik naast een dame die al een paar jaar in Buenos Aires had gewoond. En zij heeft me een lijst gegeven van de dingen die ik echt moet zien. Altijd fijn.

Op het tweede deel van de vlucht zat ik naast een zakenman. Een marketingman, ha ha, en ik kende zijn bedrijf toevallig ook van een afspraak die ik met ze had voor NatuFit. Wat is de wereld soms toch klein. Hij heeft me ook gered uit de pinpas-affaire. De pinpas was terug, maar de centjes dan nog niet. Dat schijnt de Postbank te moeten regelen, dus die hebben al een email van me in hun postvak zitten. De zakenman heeft ook nog de taxi betaald (we zitten in dezelfde wijk), dus dat was dubbel mazzel.

Over 20 minuten mag ik eindelijk mijn kamer in. Dan kan ik douchen. Wat een feest.

Tot gauw weer.

Besos uit Argentinie,

Linda


  • 03 November 2008 - 15:49

    Lonneke:

    Lin, ik mis je nu al zooooo!!
    Kus, Lon

  • 03 November 2008 - 15:51

    Romy:

    geniet lekker van je douche zometeen.
    X

  • 03 November 2008 - 15:52

    Mayda:

    Kortom: Avontuur!! Pas goed op je zelf en verder met volle teugen genieten. X

  • 03 November 2008 - 16:02

    Joe:

    Hola Chica!

    Adventure, yes!! Thats what you wanted, right?

    greetz & kisses from rainy Amsterdam,

    JOE

  • 03 November 2008 - 16:54

    Jos Postma:

    Fijn dat je heelhuids bent gearriveerd, ook al was het enerverend.

  • 03 November 2008 - 19:38

    Daniel :

    Hey Linda

    Im fluent in Dutch ...
    And its a pleasure to read You !!!!!!!!!!

    Kisses

    Just saw ur email now, hope ur fine talk soon

  • 03 November 2008 - 19:46

    Sui:

    Hoi Linda, we missen je, hou ons op de hoogte, doeg Sui

  • 04 November 2008 - 14:58

    Eline:

    Lin, wat een avontuur al meteen, hoop wel dat het goed komt met dat geld, maar dat zal wel! Echt leuk om je verhalen te volgen! kijk uit naar de volgende!
    dikke kus!!

  • 04 November 2008 - 16:43

    Heleen:

    Wat een avonturen, nu al! Hopelijk ben je lekker gedoucht en is het mooi weer. Hier is het de hele dag dikke mist geweest. Ik wou zo dat ik bij jou was!!!
    Liefs, Heleen

  • 04 November 2008 - 19:02

    Madelon:

    Ha zus, fijn dat je goed bent aangekomen! Heel veel plezier met je rondreis. En je weet het..geen buitenlandse mannen meer he ;-). Kus Paul, Madelon en natuurlijk Julia

  • 04 November 2008 - 19:29

    Monique:

    Hé Lin, goed begin! Dat belooft nog wat ;-)
    Ben benieuwd wat voor leuke dingen je allemaal in BA ontdekt. Kan niet wachten tot december.
    Spreek je snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

On my way home

08 Januari 2009

Het einde in zicht, zucht.

04 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!

29 December 2008

Deel 3 van mijn reis

25 December 2008

Feliz navidad

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 8871

Voorgaande reizen:

02 November 2008 - 15 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: